loading

Asztfaltbetyár

140 LE-s turbómotorjával minden eddiginél jobb vezetési élményt nyújt a vadonatúj Suzuki Swift Sport.

 A Swift Sport 2006-ban jelent meg először Európában, és szinte azonnal a vagány miniautók követendő példája lett: mokány kinézetével, hangulatos belsejével, de legfőképpen agilis viselkedésével a Sport markánsan elkülönült a hagyományos Swiftektől, miközben kivétel nélkül megtartotta azok előnyös tulajdonságait. Ez a recept alapjaiban mindmáig változatlan, ugyanakkor a legújabb Swift Sport mindenben megfelel a jelen legmagasabb, sőt a közeljövő elvárásainak is.

 

  

Az ötajtós karosszériával Japánban készülő, alapáron LED fényszórós Swift Sport első pillantásra azonnal felismerhető. A módosított, a rácsozatnál méhsejt szerkezetű hűtőmaszkot mélyen ülő ködfényszórók veszik közre; hátul a két vastag kipufogó, valamint a tetőszárny vonzza a tekinteteket. Az első szplitter, a két küszöb és a hátsó diffúzor versenyautós hangulatot teremtő, anyagában mintázott, szénszálhatású felületet kapott; az ablakok fényes fekete oszlopai pedig látványos kontrasztot alkotnak az élénk karosszériaszínekkel, különösképpen az izgalmasan vibráló Champion sárga fényezéssel, amely szín a Suzuki gyári raliautóinak árnyalata. Az ötlyukas, részben festett és polírozott, 17 colos alufelniket kifejezetten a Sporthoz tervezték, 195/45 méretű abroncsokkal, amelyek remek tapadást, egyben jó gördülési komfortot biztosítanak. A módosításokkal – konkrétan az új lökhárítókkal – csak az autó hossza nőtt alig 5 centit, a Sport méretei ezen felül megegyeznek a normál Swiftével.



 



Újságcikk letöltése