loading

Túl a lóerőháborún

 

A Suzuki mesteri fokra emelte a súlytakarékos építést az új Swift Sporttal.

A Japánban gyártott élményautó országúton már kitett magáért, ezúttal versenypályán kellett bizonyítania új, 140 lóerős turbómotorjával.

 

 

 

Aligha vitatható, hogy ugyan 200 lóerős, de két tonnát nyomó, illetve 100 lóerős, ám alig egytonnás autót vezetve utóbbiban éri a vezetőt emlékezetesebb vezetési élmény. A Suzuki a bámulatos eredménnyel járó súlycsökkentést a 2018-as Swift Sporton is bevetette, amely mintegy 80 kilogrammal könnyebb 1050 kg-os elődjénél. Az újdonság alapjait a Heartect-padlólemez adja, rendkívül szilárd acélfajtákkal a karosszériavázban. Az első MacPherson felfüggesztés, a kerékagyba integrált kerékcsapágy és a csatolt lengőkaros hátsó futómű közös vonás a többi Swifttel, de a hátsó híd jóval merevebb, és a legerősebb  Swiftbentovábbra is Monroe-lengéscsillapítókat vet be a gyár.





Újságcikk letöltése